Onze school

Het schoolgebouw staat in een mooie wijk in Waalwijk. Onze school heeft de laatste jaren gemiddeld tussen de 150 en 170 leerlingen. Verdeeld over 11-12 klassen. Een groot team van betrokken medewerkers biedt de leerlingen onderwijs en ondersteuning.

Onze school is gehuisvest in een prachtig opgeknapt schoolgebouw. Er is ruimte voor 12 klassen. Ook is er veel plek in de rest van de school voor het werken in kleine groepjes. In het midden van de school is een verdiepte open ruimte ‘de kuil’, waar we allerlei gezamenlijke activiteiten kunnen doen. Er is een fijne eigen gymzaal aan de school gebouwd en we zijn trots op het volledig uitgeruste lokaal voor handvaardigheid. Om de school heen zijn een drietal pleinen gesitueerd, die volop gebruikt worden.
De pleinen worden momenteel onder handen genomen. Er is onlangs een moestuin aangelegd, er worden aanpassingen gedaan om de pleinen verder te vergroenen en de speelmogelijkheden te verruimen.